Er zijn waarschijnlijk ontelbare artikelen over strategieën voor SEO verbeteren, maar het probleem is dat veel daarvan niet meer werken. Een treffend voorbeeld is het woord voor woord opvullen van zoekwoorden. Dat komt omdat Google nooit stilstaat. Google probeert constant de zoek ervaring te verbeteren en zo het spel van SEO te veranderen.
Resultaatgericht SEO begint met probleemoplossingen. Uw lezers geven niets om aangesloten producten die u wanhopig probeert te verkopen om uw volgende reis te betalen. Wat ze nodig hebben, is uw praktisch advies om hun buitenactiviteiten minder stressvol te maken.
Brainstorm allereerst over problemen waarmee mensen in het wild worden geconfronteerd en gebruik ze als uw primaire zoekwoorden. Een how-to-patroon is in dit geval ideaal:
● hoe u kunt wandelen binnen het budget;
● hoe u afval weggooit tijdens het backpacken;
● hoe u kampeer letsel moet behandelen.
Als u geen ideeën meer hebt, gebruik dan SEO tools.
Sommige wandelaars weten al hoe uw producten kunnen helpen en gebruiken hun exacte namen bij het zoeken. Ze verwachten meestal een overzicht te vinden van vergelijkbare items vergeleken met kenmerken, prijzen, klantenfeedback, enz. Als u blogs van dit type schrijft, voel u vrij om ze te optimaliseren voor productnamen.
Aangezien de concurrentie voor generieke productnamen te hoog is, moet u zich richten op meer specifieke termen. Ze worden long-tail-zoekwoorden genoemd. Laat u niet in verwarring brengen door een dergelijk laag zoekvolume. Wanneer mensen naar dezelfde inhoud zoeken, gebruiken ze verschillende bewoordingen. En tegenwoordig is Google slim genoeg om synoniemen te begrijpen en gelijk te stellen. Bekijk het zelf maar. Voor een zoekopdracht 'wandeluitrusting' vertoont de zoekmachine resultaten die zijn geoptimaliseerd voor 'wandeluitrusting'.
Om herkenbaar te worden in uw niche, kunt u geen kloon worden van de beste wandelbloggers. U moet lezers unieke inhoud bieden en geen duplicate content. Hiermee houdt u uw publiek en Google tevreden. U dient originele trefwoorden te genereren. Als uw site meerdere pagina's met grotendeels identieke inhoud bevat, gaat er iets mis. Als u veel pagina's heeft die op elkaar lijken, overweeg dan om elke pagina uit te breiden of de pagina's samen te voegen tot één pagina. Als u bijvoorbeeld een hiking site heeft met afzonderlijke pagina's voor twee gebieden, maar met dezelfde informatie op beide pagina's, kunt u de pagina's beter samenvoegen tot één pagina of u kunt elke pagina uitbreiden met unieke inhoud.
Ekiddies houdt van speelgoed en wil dat iedereen dit zo voordelig mogelijk kan krijgen.